Сервіс NashHost

Умови надання послуг хостинговим сервісом NashHost

Надання Послуг хостинговим сервісом NashHost ґрунтується на умовах, які наведено нижче:

1. СПИСОК НЕПРИЙНЯТНИХ МАТЕРІАЛІВ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ

1.1. Всі Послуги, що надаються Сервісом, повинні бути використані тільки в легальних цілях і не суперечити чинному законодавству України та міжнародним законодавчим актам.

1.2. Клієнту забороняється вчиняти дії з розміщення електронної (цифрової) інформації з порушенням авторського права та/або суміжних прав, і/або інших прав інтелектуальної власності третіх осіб. Це включає, але не обмежується нелегальним розповсюдженням музики, книг, фотографій, журналів або будь-якої іншої роботи, захищеної авторськими правами. Спроба розміщення та продажу контрафактної контенту призведе до негайного блокування вашого акаунта. Акаунт клієнту, який помічений у порушенні авторських прав, буде частково або повністю заблокований до видалення контенту, який порушує авторські права. Акаунт який, помічений у повторному порушенні авторських прав, буде заблоковано та видалено з нашого хостингу без додаткових попереджень і без компенсації витрат його власнику.

1.3. Заборонено використання послуги віртуального хостингу в якості сховища даних або резервних копій.

1.4. Перелік сайтів, які є неприйнятними:

1.4.1. Сайти фінансових пірамід, розіграші призів, сайти «взаємної допомоги».

1.4.2. Сайти, орієнтовані на хакерів.

1.4.3. Сайти, що поширюють курильні суміші, наркотичні речовини та насіння марихуани, або сайти з рекламою подібної діяльності.

1.4.4. Фішингові сайти (клони існуючих сайтів).

1.4.5. Сервіси з автоматичною виплатою грошових коштів.

1.4.6. Сайти з продажу будь-яких товарів, виконання робіт, надання послуг, які, згідно з законодавством, підлягають ліцензуванню, без відповідної ліцензії. Адміністрація сервісу має право в будь-який час запросити копії ліцензії або ліцензій Клієнта, які підтверджують законність зайняття ним видами діяльності, які підлягають ліцензуванню відповідно до закону. Ненадання Клієнтом копії такої ліцензії у строк, зазначений у запиті, або невідповідність особи, якій видано Ліцензію, даним, зазначеним Клієнтом під час реєстрації, є підставою для відмови від надання Абоненту послуг.

1.4.7. Сайти обміну валют і криптовалют.

1.4.8. Веб-сайти, інтернет-сторінки або доменні імена, щодо яких існують відкриті (неврегульовані) претензії або спори, у тому числі судові.

1.4.9. Сайти юридичних та фізичних осіб, компаній які підпадають під українські і міжнародні санкції.

1.4.10. Будь які сайти що належать юридичним та фізичним особам країн – агресорів.,/p>

1.5. Адміністрація сервісу залишає за собою право в будь-який момент (повністю або частково) відмовити в наданні Послуг, зокрема, Адміністрація сервісу має право на блокування доменних імен без узгодження з Клієнтом у разі, якщо на веб-сайті Клієнта розміщено матеріали, що на думку Адміністрація сервісу є непристойними, такими, що погрожують або ганьблять честь, гідність і ділову репутацію особи, містять наклеп, а також матеріали, які пропагують ворожнечу, насильство, агресію, расизм, сепаратизм, підтримують та/або виправдовують збройну агресію проти України, та/або матеріали, що порушують вимоги щодо надання Послуг.

1.6. Клієнти несуть повну відповідальність за всі дії, які відбувалися через їхні Панелі керування хостингом або віртуальним сервером. У тому числі в разі, якщо логін і пароль до Панелі керування хостингом або віртуальним сервером став відомий третім особам або було скоєно несанкціоноване проникнення на сайт через уразливість його програмного коду. Клієнту необхідно оновлювати свій сайт до останніх версій програмного забезпечення та використовувати складні паролі, які буде важко підібрати зловмиснику, а також використовувати всі доступні системи захисту, що дають змогу запобігти використанню логіна та пароля, а саме: обмеження доступу до FTP з певних IP-адрес, використання двофакторного захисту з одноразовими паролями. У разі виявлення несанкціонованого доступу до акаунту Адміністрація сервісу має право обмежити до нього доступ доти, доки з боку Клієнта не буде вжито відповідних заходів.

2. РОЗСИЛКА СПАМУ

2.1. Будь-який Клієнт, який здійснює масову розсилку незапитуваних листів (СПАМ), буде негайно заблокований з повідомленням або без такого. Сайти, які рекламуються за допомогою СПАМу, не повинні розміщуватися на наших серверах. Будь-який акаунт, дії якого призвели до появи IP-адреси, що знаходиться в просторі IP-адрес нашого сервісу, в чорному списку, буде негайно заблокований.

3. ВІРУСИ

3.1. У разі виявлення Адміністрацією сервісу вірусів в обліковому записі Клієнта, Адміністрація сервісу надсилає повідомлення Клієнту про виявлені віруси, shell-скрипти, інше шкідливе програмне забезпечення, з проханням якнайшвидше відреагувати на лист і очистити свій акаунт від вірусів. Нереагування або неналежне реагування Клієнта на такі листи може бути підставою для блокування або видалення джерел цих вірусів Адміністрацією сервісу.

3.2. Клієнт несе повну відповідальність за всі дії, які відбувалися на його акаунтах, включно з випадками зараження вірусами, shell-скриптами та іншим шкідливим і небезпечним програмним забезпеченням. У тому числі в разі, якщо логін і пароль до акаунту став відомий третім особам.

4. ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ

Клієнт не повинен:

4.1. Використовувати понад 25% системних ресурсів протягом більш ніж 90 секунд.

4.2. Використовувати понад 100 процесорних хвилин на добу на віртуальному хостингу.

4.3. Запускати будь-які типи пошукових індексаторів на серверах віртуального хостингу. Виняток становлять пошукові системи, які індексують виключно сайти клієнта.

4.4. Виконувати SQL-запити, які працюють понад 15 секунд.

4.5. Створювати бази даних MySQL, які містять понад 1000 таблиць. Сумарний об’єм усіх баз даних користувача не повинен перевищувати 30% дискового простору тарифного плану хостингу.

4.6. Обсяг оновлень, здійснених базами даних Клієнта, не повинен перевищувати 500 МБ на добу. Розрахунок проводиться за обсягом даних, записаних у бінарний лог MySQL.

4.7. Зберігати пошту розміром понад 1 ГБ в одній поштовій скриньці.

4.8 Зберігати пошту, сумарний обсяг якої перевищує дисковий простір, виділений для розміщення сайту.

4.9. Створювати резервні копії даних у вигляді архіву в разі, якщо їхній розмір перевищує 50% виділеного дискового простіру. У разі створення архівів резервних копій сумарним об’ємом понад 50% виділеного дискового простіру на місяць Адміністрація сервісу залишає за собою право відмовити в подальшому архівуванні файлів, при цьому в Клієта залишається доступ до файлів резервних копій для скачування за протоколом FTP.

5. ОБМЕЖЕННЯ НА ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛУГ

5.1. Ресурси, на які не встановлені обмеження або які описані в тарифному плані як «безлімітні», створені для того, щоб Клієнт не турбувався щодо раптової зупинки Послуги у зв’язку з перевищенням ліміту. Наприклад, бази даних або поштової скриньки через те, що в нього закінчилося місце в тарифному плані.
Однак ресурси серверів та інтернет-каналів технічно не можуть бути безмежними, тому Адміністрація сервісу вимагає, щоб Клієнти використовували ресурси нашого сервісу з урахуванням того, що вони потрібні й іншим клієнтам сервісу, яким має бути надана можливість використовувати ці ресурси на рівних правах з Клієнтом.
Для того, щоб не допустити підвищеного споживання Клієнтами ресурсів, Адміністрація сервісу залишає за собою право обмежити Клієнта у споживанні всіх або деяких ресурсів.

5.2. Ліміт, при досягненні якого ресурси будуть обмежені, розраховується на основі статистики споживання. Щомісяця ця статистика різна, але одне правило залишається переважно постійним — 99,95% Клієнтів споживають допустиму кількість ресурсів. Решта 0,05% Клієнтів отримають від Адміністрації сервісу повідомлення на email з проханням протягом 48 годин зменшити споживання ресурсів.
У разі, якщо Клієнту не вдасться зменшити споживання ресурсів протягом зазначеного часу, або в разі систематичного перевищення ліміту споживання ресурсів, Адміністрація сервісу залишає за собою право призупинити надання Послуг або розірвати Договір в односторонньому порядку.

 

6.1. Клієнт протягом 24 годин з моменту отримання від Адміністрації сервісу копії заяви від третьої особи (далі — «заявника») про припинення порушення авторських, суміжних або інших прав інтелектуальної власності, або про порушення у сфері інтернет-торгівлі (електронної комерції) з боку правовласника або його законного представника, вчиняє такі дії:

>p>6.1.1. Може відмовити в задоволенні заяви про припинення порушення у разі, якщо:

Кдієнт має законне право на використання зазначеної в заяві електронної (цифрової) інформації, про що надіслав відповідне повідомлення заявникові та надав дані про себе в обсязі, достатньому для подання позовної заяви (повне ім’я або найменування власника веб-сайту, його місце проживання (реєстрації) або місцезнаходження, адреса електронної пошти, а для юридичних осіб — код ЄДРПОУ або відповідні відомості про реєстрацію юрособи за кордоном у країні її місцезнаходження);

Клієнт не є власником веб-сайту, зазначеного в такій заяві, а власник веб-сайту не реагує на надіслану йому Клієнтом заяву про порушення прав (у цьому разі інтернет-сторінка або сайт підлягає блокуванню Клієнтом або Адміністрацією сервісу);

заява про припинення порушення оформлена з порушенням вимог, визначених ст. 52-1 Закону України «Про авторське право і суміжні права», про що відповідно до ч. 5 зазначеної статті Клієнтом був поінформований заявник.

6.1.2. За відсутності обставин, зазначених у п.
6.1.1. цих Умов, власник веб-сайту невідкладно, не пізніше 24 годин з моменту отримання заяви про припинення порушення, зобов’язаний зробити неможливим доступ до електронної (цифрової) інформації, щодо якої подана заява. Про вчинені дії власник сайту повідомляє Адміністрацію сервісу шляхом направлення повідомлення про вжиті заходи.

6.2. У разі, якщо протягом 24 годин з моменту направлення Клієнту заяви про припинення порушення Клієнт не вчинить дій, передбачених п. 6.1. Умов, Адміністрація сервісу самостійно блокує доступ до електронної (цифрової) інформації, зазначеної в заяві про припинення порушення.

6.3. Клієнт має право звернутися до Адміністрації сервісу, від якого він одержав інформацію про вжиття заходів, з повідомленням про відмову з підстав та за формою, встановленими ст. 52-1 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (далі — Закон), вимагаючи відновлення доступу до електронної (цифрової) інформації. Якщо таке звернення відповідає вимогам, установленим Законом, Адміністрація сервісу повинен негайно, не пізніше ніж через 48 годин після його отримання, надіслати заявнику його копію. У разі якщо повідомлення не відповідає встановленим Законом вимогам, для «Повідомлення про відмову», Адміністрація сервісу інформує про це власника веб-сайту.

6.4. Адміністрація сервісу поновлює доступ до електронної (цифрової) інформації на десятий робочий день з дня надіслання заявникові копії «Повідомлення про відмову», якщо протягом цього часу заявник не надав йому підтвердження відкриття судового провадження щодо захисту його прав на об’єкт (об’єкти) авторського права і (або) суміжних прав стосовно електронної (цифрової) інформації, стосовно якої подавалася заява про припинення порушення.

Days money back guarantee

Share processes an data secure lona need to know basis without the need.

Build and protect your brand

Share processes an data secure lona need to know basis without the need.