Шановні користувачі, перед тим як зветатись у службу технічної підтримки, уважно прочитайте регламент технічної підтримки сервісу NashHost
Звичайна підтримка:
- В обов’язки технічної підтримки сервісу NashHost (далі – ТП (support@nashost.net.ua) належить вирішення наступних завдань:
- Реагувати на проблеми (падіння) сервера / сервісів веб-сервера і усувати проблеми.
- Вирішувати проблеми, що стосуються працездатності модулів веб-сервера (Пошта, бази даних, SSH доступу, Apache, FTP доступу).
- Надавати клієнтам необхідну технічну підтримку, щодо роботи модулів веб-сервера (Пошта, бази даних, SSH доступу, Apache, FTP доступу).
- Надавати клієнтам необхідну інформацію щодо налаштувань сервера, а саме ПО, phpinfo і т.д.
- Відновлювати інформацію (дані клієнтського хостинг-аккаунта з backup) в разі, якщо їх втрата сталася з вини персоналу сервісу NashHost або в наслідок технічних несправностей в обладнання (наприклад, вихід з ладу жорстких дисків сервера), які не пов’язані з діями клієнта.
- Проводити на VPS хостингу настройки сервера під особисті вимоги клієнта.
- Блокувати акаунти, що розсилають спам, що порушують законодавство, а також облікові записи, що створюють надмірне навантаження на сервер, внаслідок чого виникають перешкоди для роботи інших акаунтів на цьому сервері.
- Повідомляти клієнтам, за допомогою e-mail расилкі і / або оголошень на сайті, про зміни налаштувань сервера, оновлення планових технічних роботах.
VIP підтримка. До пунктів звичайної підтримки додається:
- Встановлення або відновлення сайту з backup клієнта на віртуальному хостингу та його загальні налаштування.
- Виправлення не значних помилок в роботі сайту на віртуальному хостингу (уразі, якщо сайт працює на платформі з відкритим кодом).
- Встановлення на сайт клієнта додаткових розширень у випадку якщо ці розширення розповсюджуються розробником вільно.
- Придбання, за кошти клієнта, встановлення, оновлення та налаштування на сайті клієнта додаткового комерційного програмного забезпечення.
- Інці консультації клієнта що до покращення роботи сайту, але не більше чім п’ять годин на добу.
В обов’язки звичайної ТП (support@nashost.net.ua) в цілому та VIP ТП крім пункту 1 не входить вирішення наступних завдань:
- Встановлювати / налаштовувати скрипти тощо., в разі якщо клієнт сам не в змозі їх налаштувати. В цьому випадку відповіді служби технічної підтримки носитимуть рекомендаційний характер.
- Надавати технічну підтримку особам, які не є нашими клієнтами.
- Проводити на віртуальному і CMS хостингу настройки сервера під особисті вимоги клієнта. У разі необхідності розширення можливостей хостингу клієнт може придбати окремий VPS хостинг.
- Проводити налаштування системи / ПЗ на комп’ютері клієнта, а також проводити навчання роботі з комп’ютером і програмами.
- Відповідати на питання, що не несуть смислового навантаження, а також не мають відношення до обговорюва0ної проблеми.
- Займатися розкручуванням сайтів клієнта, а також проводити консультації з питань просування сайтів.
Порядок обробки заявок до служби технічної підтримки:
- Технічна підтримка клієнта здійснюється на підставі електронного листі в Службу ТП на адресу support@nashost.net.ua або шляхом відкриття запиту на тих підтримку з розділу підтримки в акаунті клієнта на сайті https://nashost.net.ua/osobystyj-kabinet/ ? whmpca = tickets.
- Заявки по інших каналах (телефон, ICQ, skype та інше) не є офіційними і носять загально консультативний і загально інформаційний характер.
- Заявки обробляються в порядку їх надходження. Термін відповіді залежить від складності проблеми і ступеня завантаженості відділу – від 2 хвилин до 12 годин. Термінові заявки (ті заявки, які містять прохання про відновлення функціонування основних сервісів – таких як доступ до сайту і поштою) обробляються першочергово.
- У своєму запиті в Службу ТП клієнт обов’язково повинен вказати логін хостинг-акаунта або ж основний домен аккаунта.
- Служба ТП також може бути запрошена у клієнта додаткова інформація про акаунт (пароль і т.д.).
- Відповіді на типові запитання або стандартні питання можуть видаватися у вигляді посилань на відповідну сторінку на сайті HashHost.net.ua
- У виконанні заявки може бути відмовлено з таких основних причин:
- a. Відсутність авторизаційної інформації, в разі якщо авторизація була необхідною.
- b. Вимога надання послуг, що не відповідають умовам тарифного плану.
- c. У випадку блокування надання послуг.
Діб повернення коштів
На протяжі тридцяти діб, якщо Вас не влаштує якість наших послуг, ми повернемо Вам витрачені кошти