Регламент техничної підтримки

Шановні користувачі, перед тим як зветатись у службу технічної підтримки, уважно прочитайте регламент технічної підтримки сервісу NashHost

Звичайна підтримка:

  1. В обов’язки технічної підтримки сервісу NashHost (далі – ТП (support@nashost.net.ua) належить вирішення наступних завдань:
  2. Реагувати на проблеми (падіння) сервера / сервісів веб-сервера і усувати проблеми.
  3. Вирішувати проблеми, що стосуються працездатності модулів веб-сервера (Пошта, бази даних, SSH доступу, Apache, FTP доступу).
  4. Надавати клієнтам необхідну технічну підтримку, щодо роботи модулів веб-сервера (Пошта, бази даних, SSH доступу, Apache, FTP доступу).
  5. Надавати клієнтам необхідну інформацію щодо налаштувань сервера, а саме ПО, phpinfo і т.д.
  6. Відновлювати інформацію (дані клієнтського хостинг-аккаунта з backup) в разі, якщо їх втрата сталася з вини персоналу сервісу NashHost або в наслідок технічних несправностей в обладнання (наприклад, вихід з ладу жорстких дисків сервера), які не пов’язані з діями клієнта.
  7. Проводити на VPS хостингу настройки сервера під особисті вимоги клієнта.
  8. Блокувати акаунти, що розсилають спам, що порушують законодавство, а також облікові записи, що створюють надмірне навантаження на сервер, внаслідок чого виникають перешкоди для роботи інших акаунтів на цьому сервері.
  9. Повідомляти клієнтам, за допомогою e-mail расилкі і / або оголошень на сайті, про зміни налаштувань сервера, оновлення планових технічних роботах.

VIP підтримка. До пунктів звичайної підтримки додається:

  1. Встановлення або відновлення сайту з backup клієнта на віртуальному хостингу та його загальні налаштування.
  2. Виправлення не значних помилок в роботі сайту на віртуальному хостингу (уразі, якщо сайт працює на платформі з відкритим кодом).
  3. Встановлення на сайт клієнта додаткових розширень у випадку якщо ці розширення розповсюджуються розробником вільно.
  4. Придбання, за кошти клієнта, встановлення, оновлення та налаштування на сайті клієнта додаткового комерційного програмного забезпечення.
  5. Інці консультації клієнта що до покращення роботи сайту, але не більше чім п’ять годин на добу.

В обов’язки звичайної ТП (support@nashost.net.ua) в цілому та VIP ТП крім пункту 1 не входить вирішення наступних завдань:

  1. Встановлювати / налаштовувати скрипти тощо., в разі якщо клієнт сам не в змозі їх налаштувати. В цьому випадку відповіді служби технічної підтримки носитимуть рекомендаційний характер.
  2. Надавати технічну підтримку особам, які не є нашими клієнтами.
  3. Проводити на віртуальному і CMS хостингу настройки сервера під особисті вимоги клієнта. У разі необхідності розширення можливостей хостингу клієнт може придбати окремий VPS хостинг.
  4. Проводити налаштування системи / ПЗ на комп’ютері клієнта, а також проводити навчання роботі з комп’ютером і програмами.
  5. Відповідати на питання, що не несуть смислового навантаження, а також не мають відношення до обговорюва0ної проблеми.
  6. Займатися розкручуванням сайтів клієнта, а також проводити консультації з питань просування сайтів.

Порядок обробки заявок до служби технічної підтримки:

  1. Технічна підтримка клієнта здійснюється на підставі електронного листі в Службу ТП на адресу support@nashost.net.ua або шляхом відкриття запиту на тих підтримку з розділу підтримки в акаунті клієнта на сайті https://nashost.net.ua/osobystyj-kabinet/ ? whmpca = tickets.
  2. Заявки по інших каналах (телефон, ICQ, skype та інше) не є офіційними і носять загально консультативний і загально інформаційний характер.
  3. Заявки обробляються в порядку їх надходження. Термін відповіді залежить від складності проблеми і ступеня завантаженості відділу – від 2 хвилин до 12 годин. Термінові заявки (ті заявки, які містять прохання про відновлення функціонування основних сервісів – таких як доступ до сайту і поштою) обробляються першочергово.
  4. У своєму запиті в Службу ТП клієнт обов’язково повинен вказати логін хостинг-акаунта або ж основний домен аккаунта.
  5. Служба ТП також може бути запрошена у клієнта додаткова інформація про акаунт (пароль і т.д.).
  6. Відповіді на типові запитання або стандартні питання можуть видаватися у вигляді посилань на відповідну сторінку на сайті HashHost.net.ua
  7. У виконанні заявки може бути відмовлено з таких основних причин:
    • a. Відсутність авторизаційної інформації, в разі якщо авторизація була необхідною.
    • b. Вимога надання послуг, що не відповідають умовам тарифного плану.
    • c. У випадку блокування надання послуг.
NashHost, 30 днів повернення кошьів, Доменні імена, Конструктор сайтів, доступний хостинг, основні переваги, Контакти, Зворотній зв'язок

Діб повернення коштів

На протяжі тридцяти діб, якщо Вас не влаштує якість наших послуг, ми повернемо Вам витрачені кошти

NashHost, Десять днів для тестування, Доменні імена, Конструктор сайтів, доступний хостинг, основні переваги, Контакти, Зворотній зв'язок,Особливості реєстрації піддоменів

Побудувати та розвинути свій бізнес

Ми допоможемо Вам побудувати успішний онлайн бізнес